Blog de produse naturiste de la celebra firma Calivita si alte articole !

     După cum ştim cu toţii, trăim într-o epocă în care aproape toate produsele şi serviciile se realizează cu ajutorul tehnologiei şi mai grav, cu ajutorul multor aditivi, conservanţi şi substanţe toxice. În cantităţi foarte mari şi administrate pe termen lung, acestea pot avea efecte negative asupra organismului.

     De aceea, din când în când este bine să mai apelăm şi la produse naturiste. Acestea cuprind mai multe game de produse, de la vitamine şi minerale, până la cosmetice şi produse pentru curăţenie.

     Recent eu mi-am achiziţionat câteva loţiuni de corp şi produse pentru detoxifiere de la un magazin calivita, cu ocazia venirii primăverii şi sunt super mulţumită. Chiar mă săturasem de produsele cu foarte mulţi aditivi, care îmi făceau mai mult rău decât bine.

     Aşa că vă încurajez şi pe voi să încercaţi câteodata produse naturiste.

Stiu ca vrei sa comentezi...

