Blog de produse naturiste de la celebra firma Calivita si alte articole !

     Argintul. Ce poate fi mai frumos pentru o domnisoara decat o bijuterie fina din argint? Cu toate ca aurul si platina sunt  considerate cele mai frumoase metale pretioase, in ultimii 10 ani, preferintele fetelor s-au orientat catre un metal mai putin costisitor si care poate fi purtat alaturi de orice tinuta, spre deosebire de aur, care este mai ,,pretentios”.

     Si eu mi-am descoperit pasiunea pentru bijuteriile de argint acum cativa ani, iar de atunci nu as mai purta altceva. Imi plac pentru ca se asorteaza foarte usor si se pot purta mai multe piese odata, fara a arata prea incarcat (imi place sa port cate 3-4 bratari pe aceeasi mana).

     Recent am descoperit un magazin online de bijuterii de care m-am indragostit. Modelele aflate la vanzare sunt superbe, iar preturile pentru toate buzunarele.

     Voi ce preferati pentru bijuterii? Aur sau argint?

Stiu ca vrei sa comentezi...

