Blog de produse naturiste de la celebra firma Calivita si alte articole !

Arta cusuta

De mic copil am fost atrasa de goblenuri. Pentru cine nu stie, acestea sunt adevarate picturi, cusute pe o panza speciala. Pentru realizarea lor se utilizeaza ata goblen subtire si ace fine, astfel incat modelele sa para cat mai reale.

Bunica mea inca obisnuieste sa realizeze goblenuri, iar eu sunt pur si simplu vrajita de maiestria ei si de adevaratele opere de arta ce ies din mainile ei.

Tin minte ca prima mea experienta cu un goblen a cam durut, deoarece m-am intepat de cateva ori cu acul, dar la final am fost foarte multumita. Cu toate ca era un model foarte simplu: un chenar, care imi iesise si un pic stramb.

Cu trecerea timpului, am exersat si am inceput sa creez flori. Munca presupune cateva ore bune de migala, dar rezultatul merita tot efortul.

Acum ma tenteaza ideea de a incepe sa cos din nou si sa realizez poate modele mai complicate, dar nu mai am timpul necasar si poate nici rabdarea, din cauza stilului de viata agitat pe care l-am abordat.

Am prietene care din cand in cand mai realizeaza cate o opera de arta ,,cusuta” si sunt un pic invidioasa. Eu ar trebui sa o iau de la 0 daca ar fi sa incep sa cos iar, sa cumpar panza, ata goblen, dar ar merita tot efortul.

Voi ce parere aveti de aceasta arta cusuta?

Stiu ca vrei sa comentezi...

