Blog de produse naturiste de la celebra firma Calivita si alte articole !

Vreau un inel!!

Cum v-am mai spus, ador bijuteriile. Cercei, bratari, inele, coliere, pandantive, nu conteaza. Singurul lucru care conteaza este materialul din care sunt facute. Ador in special argintul pentru ca poate fi purtat cu orice: atat cu o imbracaminte sport, cat si cu una casual sau eleganta.
In ultimul timp mi-am luat foarte multe bratari si coliere. Dar am observat ceva: nu prea mai am inele.

A fost o perioada in care nu prea imi placea sa port inele. Credeam ca ma maturizeaza si ca ele sunt doar pentru femei maritate. Dar apoi, am gasit foarte multe inele dragute, pentru tineret, care m-au cucerit. Din pacate am un ,,talent” special sa le pierd. Cum, nu stiu. Imi scapa de pe degete, cu toate ca le iau cat de cat fixe.

Acum sunt in cautare de inele si de fiecare data cand trec pe langa un magazin de bijuterii, imi spun in gand: “Oh, not again! Jewels!!! I love them, but I have to stop buying them!”

Sincer, prefer sa imi cumpar bijuterii, decat alte accesorii. Sunt o investitie mai buna!

Stiu ca vrei sa comentezi...

