Blog de produse naturiste de la celebra firma Calivita si alte articole !

România…2012… Nimic mai mult de spus, aţi înţeles singuri la ce ma refer. Dacă mai zic şi drumurile din România, mă fac şi mai înţeleasă.
Pe bune de mai înţeleg ceva din ,,marea asfaltare” de la noi din ţară: azi asfaltăm, mâine apare o groapă, poimâine 2 şi tot aşa până apare un crater uriaş. Şi cine credeţi că au de  suferit? Exact… şoferii…

Bine, există şi o parte bună din toată treaba asta. Service-urile auto sunt pline de şoferi ghinionişi. Dar nu-i nimic. Măcar cineva să aibă de câştigat din toată treaba asta. Mă bătea gândul să îmi deschid şi eu unul.

Mă gândeam la un service care să facă şi softări pentru automobile. Da, da şi automobilele au nevoie de altceva. Am vrut să văd cam câte service-uri sunt în Suceava şi am căutat pe Google: auto soft Suceva. M-am bucurat pentru că nu am găsit foarte multe, iar unul singur mi-a atras atenţia. Nu vă zic care este, pentru că vă las să descoperiţi singuri.

Acum mă duc să îmi fac un plan de afacere pentru viitorul meu service auto.

Iar pentru cei care sunt din Suceava, dacă vreţi să ştiţi care este cel mai bun service în momentul actual, doar tastaţi auto soft Suceava.

Stiu ca vrei sa comentezi...

