Blog de produse naturiste de la celebra firma Calivita si alte articole !

Cum pariez eu?

Pariurile sportive au devenit unul dintre cele mai apreciate jocuri de noroc, daca le putem spune asa. Se pot paria pe aproape toate sporturile din lume, insa fotbalul ,,sportul rege”, este favoritul tuturor celor care pariaza. 

Eu, recunosc ca nu sunt microbista, dar de cele mai multe ori, ghiceam scorurile, fara sa joc. Iar prietenii mei, care investeau sume frumoase in pariuri, erau invidiosi. Dupa cateva scoruri la fotbal ,,nimerite”, am zis sa imi incerc norocul. Neavand idee despre cum trebuie sa procedez, am rugat un prieten sa ma invete. Cand am vazut cat este de simplu, m-am bucurat. Dar ce credeti? In momentul cand am inceput sa pariez, n-am mai nimerit scorurile. Ma uitam doar la numele echipelor si ma lasam influentata de ceilalti. Mi-au trebuit vreo 7 scoruri la fotbal ratate, pana mi-am dat seama ca nu pot paria ,,sub presiune”.

Apoi, am descoperit ca pot paria si pentru hochei. Tin minte, ca in copilarie, ma uitam cu placere la meciurile de hochei. Imi placea patinajul,  iar acest sport imi parea o combinatie intre fotbal si patinaj. Chiar daca nu ma mai uitasem de foarte multi ani la meciuri, nu mi-a fost greu sa ghicesc echipa castigatoare si cateva scoruri la hochei. Prietenii mei imi spuneau mereu sa nu pariez, pentru ca o sa imi pierd intuitia, si mai bine ii ajut pe ei sa castige.

Asa ca am ales sa nu mai pariez si astfel am vazut ca intuitia m-a ajutat mult mai mult. Ba chiar puteam sa ma bucur de vizionarea meciurilor, fara sa fiu stresata de inevitabilele scoruri la hochei.

Stiu ca vrei sa comentezi...

