Blog de produse naturiste de la celebra firma Calivita si alte articole !

Timp pierdut

electrocasnice ieftine

Incep sa ma satur sa strang dupa cei ce nu stiu sa se controleze, sa mentina anumite limite si care nu au o dorinta puternica de a trai intr-adevar cum doresc.

In mod relativ ipocrit, as spune ca si eu sunt o astfel de persoana. Eu nu am curaj sa ii refuz. Eu nu indraznesc sa spun ca nu voi veni sa am grija de ei, nu voi sta la telefon pana ajung intr-un loc sigur si nu doresc sa mai am de-a face cu astfel de situatii si oameni care ma pun in acestea. Va veni  un timp in care toti se vor simti exact ca niste electrocasnice ieftine , uzate si uitate de lume.

Eu imi fac griji caci orasul este suprasaturat de rromi si de batai, de sange si de secrete, de fel de fel de intamplari in spatele blocurilor, in tronsoane, dupa garaje si prin tufisuri.

Imi fac griji ca voi fi sunata intr-o zi sa vin la morga sa recunosc un cadavru, sau la spital unde pe pat zace un trup uman plin de rani si bandaje, ca se vor intampla lucruri de care nu voi afla, ca se vor fura toate lucrurile de pret ale prietenilor mei iar ei se vor trezi in cel mai bun caz cu o haina pe ei, intr-un canal sau o cladire abandonata, in noroi sau printre copaci, murdari si fara amintiri. Si poate ca asta nu este cel mai grav lucru care se poate intampla; poate chiar ar merita aceste lucruri daca nu stiu sa se ingrijeasca. Daca beau fara masura, isi pun increderea in persoane pe care nu le cunosc suficient si ies pe strada fara a sti incotro,fara a sti ce doresc si fara un suflet alaturi.

Stiu ca vrei sa comentezi...

